PRP Saç Tedavisi

Saç PRP’si özellikle saç dökülmelerine fayda sağlayan etkili yöntemlerden bir tanesidir. Kanımızda var olan Plataled, diğer adıyla trombosit hücreleri, vücutta yara iyileştirici, onarıcı, yenileyici etki yapmaktadır. PRP uygulaması kişinin kendi kanı alınarak yapılan bir işlem olmasından dolayı herhangi bir alerjik reaksiyon ortaya çıkması mümkün değildir.

PRP ile saç tedavisi kimlere uygulanır?

Kadın erkek ayırt edilmeksizin saç dökülmesi, incelmesi ve seyrelmesi olan herkese uygulanabilir.

PRP ile saç tedavisi ne kadar sürede hangi aralıklarla ve kaç seans uygulanır?

PRP ile saç tedavisi işlemi ortalama 20 dk. sürmektedir. Ayda bir kere uygulama yapılması verimli bir sonuç alınmasına katkı sağlamaktadır. Ortalama 8-10 seans arasında bu işlemin uygulanması gerekmektedir.

PRP ile saç tedavisi nasıl yapılır?

Kişiden 10 cc kan alınmasının ardından özel santrifüj ve mikro filtreleme yöntemiyle trombosit içeren doğal plazma sıvı elde edilir. Elde edilen bu sıvı hazırlandıktan sonra mm iğneler yardımı ile saç derisine enjekte edilir.

PRP ile saç tedavisi ağrılı mıdır?

PRP uygulaması sırasında çok ince uçlu iğneler ile uygulama yapıldığından dolayı ağrı hissedilmemektedir.

PRP ile saç tedavisi ne kadar süre etkilidir?

Saç PRP 6-8 ay etkilidir. Genetik saç dökülmeleri tekrara yatkın olduğu için ayda bir uygulanan işlemin periyot araları açılarak 4-6 ayda bir PRP’nin tekrar edilmesi gerekebilir.

PRP ile saç tedavisinin yan etkileri nelerdir?

PRP ile saç tedavisi sonrası genel olarak yan etki beklenmez. Kişinin kendi kanı olduğu için alerjik bir yan etkisi yoktur.